Love Is My Drug.



Jag är kär i kärleken.
Det är verkligen härligt att vara kär, men ett problem då är att de ibland kan vara svårt och veta om man verkligen är kär i personen eller om man är kär i tanken på att vara kär i personen. Men i vilket fall får det mig att må bättre.

Men kärlek behöver ju inte bara vara till en person, kärlek kan man ju ha till familj och vänner med mera.

Love is the best medicine, and there is more than enough to go around once you open your heart. - Julie Marie



Kommentarer
Postat av: Anonym

i hear ya sister

2009-03-06 @ 19:35:28
Postat av: Samantha

Fan vad underbart. Precis nästan så jag känner. Faktiskt, och jag har kärlek till dig som vän, vännen! Kram.

2009-03-09 @ 23:40:56
URL: http://dinosaurien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0